هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D

mohamed

المساهمات : 2

أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D Empty أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D

مُساهمة  mohamed الإثنين نوفمبر 09, 2009 1:15 pm

اول مرة اكون من اول المشتركين في اي منتدى ههههه شىء جميل جدا و ابقو نزلزلنا النتيجة بسرعة ياريت يعني قبل الجامعة متخلصها و انا لسة مش شايف اي حاجة في ركن رابعة و تالتة و ربنا يستر Smile Razz
    ahmed morsy
    ahmed morsy
    Admin

المساهمات : 23

أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D Empty رد: أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D

مُساهمة  ahmed morsy الإثنين نوفمبر 09, 2009 2:09 pm

mohamed كتب:اول مرة اكون من اول المشتركين في اي منتدى ههههه شىء جميل جدا و ابقو نزلزلنا النتيجة بسرعة ياريت يعني قبل الجامعة متخلصها و انا لسة مش شايف اي حاجة في ركن رابعة و تالتة و ربنا يستر Smile Razz

وكلنا بنرحب بيك يامحمد باشا فى الموقع
    وفعلا الموقع لسه جديد وشغال قريب علشان كده فى لسه شويه اقسام مابدئتش
    وان شاء الله الموقع هايكبر بيكم ونقدر كلنا نستفاد منه يارب ان شاء الله ومنوررررررررررررررررررررررررررررررررر

أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D 110
    romance

المساهمات : 26

أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D Empty رد: أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D

مُساهمة  romance الإثنين نوفمبر 09, 2009 4:46 pm

تحياتى ليك ياباشا

al

أنا برحب بنفسي لدخولي الموقع بتاع كليتي :D Coollogo_com_210543405
    MIS.RoNy
    MIS.RoNy

المساهمات : 6

مُساهمة  MIS.RoNy الإثنين نوفمبر 23, 2009 5:58 pm

اهلا بيكـ flower

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 1:27 am